Large PrintHandheldAudioRating
using
 paypal
Twisting The Hellmouth Crossing Over Awards - Results
Rules for Challenges

Your Horoscope for Today: Death

StoryReviewsStatisticsRelated StoriesTracking
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Christy
Review:
joe, I whole heartedly agree- NO MORE CAFFIENE FOR YOU! lol soo fucking funny..as always excellently twisted stories. (cuz I go in chronological order from oldest to newest)
Comments from author:
How do you keep managing to find only the old stories? :)
Review By [Christy] • Date [25 May 07] • Rating [10 out of 10]
Review of chapter "Harry Dies Again!" from meatshield
Review:
Jackassary is awesome i laughed my ass off
Comments from author:
Yeah, I gotta get a new screen name so I can get around Paul's block on me and see if we can write more random shit... :)
Review By [meatshield] • Date [30 Jan 07] • Not Rated
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Allyndra
Review:
Honestly, I clicked on this story primarily because of the Weird Al connection to the title. (*singing* "You will never achieve true happiness; what you gonna do, cry about it?") And hey - the wackiness I hoped for was fully realized within. It's completely mad, but this is a lot of fun. Thanks for sharing.
Comments from author:
Oh shit, I didn't even think of that song until now. @_@
Review By [Allyndra] • Date [26 Oct 06] • Not Rated
Review of chapter "Harry Dies Again!" from (Current Donor)dogbertcarroll
Review:
*snicker*
Comments from author:
The picture just makes it better...
Review By [(Current Donor)dogbertcarroll] • Date [26 Oct 06] • Not Rated
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Cutiepie
Review:
Uh, since when did pelicans eat pigeons? I mean, if Harry the Pigeon was mauled to death by Prof. McGonagall's animagus form giving into her cat instincts, that might make some sort of sense, but (as far as I know) pelicans don't eat pigeons, just fish. =] Still made me giggle though.
Comments from author:
It's based on a link that's up in the forum...

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=412374

We were joking that NYC needs a few of them, then someone said something about not being a pigeon animagus in London... and voila!
Review By [Cutiepie] • Date [25 Oct 06] • Not Rated
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Kneazles
Review:
Loved them all... is it your goal to kill as many characters in the most bizarre ways as possible?
Comments from author:
Yeah. These are all generally sparked by weird shit that someone says to me, and I have one of those House-esque lightbulb moments that results in a new drabble-ish thing.
Review By [Kneazles] • Date [25 Oct 06] • Rating [10 out of 10]
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Infinix
Review:
I'll come back and review when I finish laughing. Great work.
Comments from author:
Damn pelicans. :)
Review By [Infinix] • Date [25 Oct 06] • Rating [10 out of 10]
Review of chapter "Harry Dies Again!" from Valkyrie
Review:
Kneel before Ron! That's good stuff.
Comments from author:
I know. :)
Review By [Valkyrie] • Date [25 Oct 06] • Not Rated
Review of chapter "Oh, and Harry Dies Too..." from Ciupa
Review:
LOL
Talk anout short and to the point!!!!
(:
LOL
p.s.
Avada Kedavra
LOL
(:
Comments from author:
I'm crazy, I know. :)
Review By [Ciupa] • Date [5 Sep 06] • Rating [9 out of 10]
Review of chapter "Bad Idea" from rennegades
Review:
*snerks* Oh that was priceless.
Comments from author:
Drunkfic rocks.
Review By [rennegades] • Date [27 Aug 06] • Not Rated
Review of chapter "Oh, and Harry Dies Too..." from Bobboky
Review:
the first and the third were ok, the second though was classic, loved it
Comments from author:
That'll teach someone to request Harry/Draco from the king of all femmeslash crackfic...
Review By [Bobboky] • Date [27 Aug 06] • Not Rated
Review of chapter "Oh, and Harry Dies Too..." from supernaturalfanatic
Review:
.... I think someone here needs to write when sober only.... Still very hilarious though!
Comments from author:
No more rum for Joe...
Review By [supernaturalfanatic] • Date [26 Aug 06] • Not Rated
Review of chapter "Oh, and Harry Dies Too..." from Fooo
Review:
A fitting end. :-)
Comments from author:
Innit though?
Review By [Fooo] • Date [26 Aug 06] • Rating [10 out of 10]
Review of chapter "Bad Idea" from (Past Donor)Aomizuoko
Review:
*blink* What?
Comments from author:
Scary.
Review By [(Past Donor)Aomizuoko] • Date [26 Aug 06] • Not Rated
Review of chapter "Bad Idea" from (Past Donor)Aomizuoko
Review:
*points to your last comment about the taking away of my rum and mountin due* You can't do it! Cause' I don' have any rum! I only had like a little less than half a glass of wine, and OH dont forget, I've been reading Harry Potter and Buffy Crossover fanfics all day and yeah...so I'm slightly high on those things, but you aint takin' away my rum! ..... What if you locked Angel and Spike and Draco and Harry in all the same rooms? *snort* that would be halairiusly funny....ohhh! MAKE DAWN BE STUCK WITH THEM TOO JUST SO SHE CAN Kill' EM!!!!!!!!!!!! lol
Comments from author:
*hides*
Review By [(Past Donor)Aomizuoko] • Date [26 Aug 06] • Not Rated
Page: 1 of 2 next end
StoryReviewsStatisticsRelated StoriesTracking