Large PrintHandheldAudioRating
using
 paypal
Twisting The Hellmouth Crossing Over Awards - Results
Rules for Challenges

The End of Journeys

StoryReviewsStatisticsRelated StoriesTracking
Review of chapter "Chapter One" from MamaLadyWolf
Review:
wonderful, simply wonderful thank you so much for writing this and posting it. It is really good. May your muse never stop helping you write more wonderful things.
Comments from author:
*blush* thx a lot. and i will honestly try to write more 'wonderful things'.
Review By [MamaLadyWolf] • Date [6 Jul 08] • Rating [8 out of 10]
Review of chapter "Chapter One" from mhogiemh
Review:
AAAAAAAAGH.... I read it anyway, even knowing there was a spoiler, even though we haven't yet seen that episode here. AAAAAGGH

LOL

Good imagery, and I think I'll appreciate this one more in a few weeks. Nicely done in conveying thoughts and emotions.

-Mary
Comments from author:
thx, i try to be empathic with the chars i'm writing. (yep, emotion-girl is me. tons of tissue boxes on the shopping list to prove it ;p) i really hope the spoil's not so bad.
Review By [mhogiemh] • Date [6 Jul 08] • Rating [10 out of 10]
Review of chapter "Chapter One" from Scrappychic
Review:
Great story. I think it most likely shows what her thought process would have been like.

I feel sorry for the (mortal) Doctor because, even though he's with Rose and the (Time Lord) Doctor isn't, he's always going to feel second best when compared to the original.

BTW, You should probaly put a big warning at the top of the page for spoilers for Season 4 finale, some areas haven't had a chance to watch it yet.
Comments from author:
yeah i found that solution kinda sad too. one doctor, forever alone and the other forever just second choice... and rose got a bad deal too. kinda.

i'd hoped for a better ending. seems that wasn't to happen. pity.

but i'm glad you liked the story. just had to write the frustration with that story arch away.
Review By [Scrappychic] • Date [6 Jul 08] • Not Rated
StoryReviewsStatisticsRelated StoriesTracking